czwartek, 20 października 2016

#30dni30makijazy dzień #14

Hej!
Dzisiaj makijaż z wczoraj, bo wczoraj był makijaż z dzisiaj :D
Makijaż jednym kolorem- jakiś czas myślałam jak podejść do tematu- można przecież brać to bardzo dosłownie, ale nic nie byłoby widać, można wziąć jeden kolor ale różne jego odcienie, ale to z kolei bardziej pasuje mi pod makijaż ombre. Postawiłam więc na to, co posiadałam w kufrze zarówno w cieniach, pomadce, jak i kredkach.




Makijaż jest trochę (bardzo :D) gotycki, trochę mroczny, "brudny"- o taki zamysł mi chodziło- inspirowałam się trochę aktualnymi trendami pokazywanymi m. in. przez firmę MAC, czy same pokazy mody. Fajnie do tego makijażu oka pasowały mi "gołe" brwi- nie odwracały uwagi od oczu, a przy okazji nie złamałam zasady jednego koloru :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz