środa, 19 października 2016

#30dni30makijazy dzień #13

Hej!
Dziś wyjątkowo zmieniłam kolejność w wyzwaniu- makijaż z akcentem na brwi i rzęsy- z czysto technicznych względów- musiałam wyjść na miasto :D
Także dzisiaj brwi i rzęsy- zrobiłam bardzo klasyczną wersję, jak chciałabym żeby wyglądały moje idealne brwi- bo człowiek bez brwi to ZŁO :D Oczywiście moje naturalne do idealnych nie należą, bo są bardzo jasne, a jednak wolę mocniej podkreślone- ale od czego jest henna i makijaż ? :) Jeśli chodzi o kształt, to myślę, że zbliżam się ku temu najlepszemu- fakt, że są asymetryczne i jedna niżej niż druga już dawno przestał mi przeszkadzać- przecież, to siostry, nie muszą być bliźniaczkami :D Poza tym mam już stał nawyk unoszenia jednej do góry, także nigdy nie będą idealne :)



 Co do rzęs, to moje podobno są całkiem w porządku. Jednak każda z nas musi mieć jakieś ale do swojego wyglądu- więc dla mnie są za krótkie i za proste :) Ale tutaj też z pomocą przychodzi makijaż i sztuczne rzęsy <3 Uwielbiam na klientkach kępki, bo dają niesamowitą ilość opcji i efektów, fajnie modelują oko i można stopniować intensywność, jednak na sobie zdecydowanie wolę rzęsy na pasku, albo połówki- zwyczajniej w świecie dużo łatwiej mi takie dokleić :)


Na dziś to tyle- jutro oczekujcie wyzwania z dzisiaj :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz